pondělí 6. února 2012

Nový kabát

Zdarec, mazes, sekec.


Po dlouhé době jsem se podíval na svůj blog, když jsem zahlédl v pravé části archiv blogu, kde je poslední přidaná věc z roku 2009, dost mě to rozesmálo a ještě k tomu začíná ten článek tak vtipně!
Rozhodl jsem se oprášit ten starý blog novými články a změnil jsem i šablonu. Super je, že je to zdarma a  lehce se to upravuje i bez znalostí HTML a jiných jazyků. Za tu dobu co jsem blog nepoužíval se u něj změnilo pár věcí, přibyly nové šablony a nějaké to vylepšení.
I blog může vypadat hezky, stačí třeba jen zvolit hezké a k věci směřované pozadí. Pozadí, keré jsem zkoušel já můžete shlédnout zde:




Začal jsem západem slunce v Kamenickém Šenově, ale to by se hodilo, tak pro kominíka a nebo pro telekomunikace.

Pak jsem našel fotku jedné zdi v České kamenici, ale to nebylo také od věci.



Až když jsem si upravil jednu bouldrovou fotku z Bahratalu, byl jsem téměř spokojen. Mělo to ale nějakou tu mouchu: je to můj blog a na fotce je Martin Tomášek, to by tedy ani tak nevadilo, protože i to sem patří a je to moje fotka, každopádně se mi nelíbylo, že je tam dvakrát a to stejně.

Takže do čtveřice jsem si zapnul video editor a udělal si z videa dvě jiné fotky, ale ze stejného místa a to už se mi líbí daleko víc. 

Tim to asi nekončí, mám v plánu to pozadí udělat daleko lépe.

Pro srovnání se můžete podívat na Blog Tomáše Sobotky, který je postavený defakto na té samé šabloně!


Žádné komentáře: