úterý 11. listopadu 2008

Boulderingová sezóna jede...



Tři týdny jsem teď pracoval, takže mi uniklo vše co se tu za mé nepřítomnosti odehrálo a že toho bylo dost. Kluci nelenili a bouldrovali všude kde se dalo, navštívili i Hřenskou Žížalu, kde udělali několik nových bouldrů, což mě mrzí, že jsem se toho nemohl účasnit. Nicméně hned jak sem dorazil domu zazvonil mi telefon : "čus, tak kdy dorazíš k nám na sever?" ptá se Ondra, odpovídám : "no zrovna sem doma" Ondra : "no super za 20 minut jsme u tebe a valíme bouldrovat" já : "OK, paráda"
A tak jsme společně, ještě s Fidem vyrazili.


Jelikož máme v plánu příští rok zařídit HUDY CUP, který by měl otevřít opět novou boulderovou lokalitu, místo bouldrování bylo jasné. Před 14 dny tam byl něco přebušit i Martin čermák. Chtěli jsme si ty jeho bouldery dát na rozlezení, ale máme raději tvoření nových směrů, tak jsme se vrhly na jeden hezký masívek, kde jsme vytvořili 4 nové bouldery, dvě 6ky, jedno 7a a Ondra přebušil jedno 7b+.



Následně po přesunu k dalšímu bloku, vzniklo ještě 6 dalších boulderů okolo 6°FB, lehoučký, ale hezoučký. Klima bylo super a písek úplně lepil, skončili jsme dřív než se dalo, každý měl ještě spoustu poviností a tak se valilo domu.



Více fotek je zde

Foto : Jar. & Fido

Žádné komentáře: