úterý 10. března 2009

Konečně zase na skále: Hřensko.



Po opravdu hodně dlouhé době jsem se konečně dostal zase k lezení venku!Ondra byl nedávno bouldrovat v Hřensku a chtělo se mu tam jet lézt znova, tak jsme se dohodli a vyrazili. Počasí nám přálo a deště hlásili až na pozdní odpoledne, takže nám nic nebránilo v tom abychom se aspoň trošku zahýbali. Šli jsme do klasických bouldrových míst v Hřensku, nad nábřeží.


Začali jsme čištěním jednoho masívku v zadu za žížalou. Tam jsme se i rozlezli, vznikli tam dva bouldry a jeden projekt, který tam není sám. Poté jsme se přesunuli na jiné místo, opět na masiv, ještě loni na něm bylo k vidění několik nýtu, teď už byli fuč.





I zde se nelenilo a vznikli tu čtyři novinky a samo sebou zase i projekt. Já strašně dlouho nelezl, takže mi docházela síla hodně rychle a pak už jsem se zde jen tak plácal, no aspoň nějaký pohyb. Ondra však neměl dost a tak se stalo, že jsme skončili kde jinde nežli na již zmiňované žížale a opět na projektu, který tam zkoušíme už hodně dlouho.




O tomto bouldru tvrdil Čermi že je za 7c možná plus, název si již nepamatuji, ale máme dojem, že je ten boulder daleko těžší a rádi bychom viděli Martina jak to lezl. Každopádně se nám tam nedařilo, začalo i pršet a tak jsme to zabalili. Nebylo kam spěchat, takže jsme zvolili jinou cestu k autu s tím, že třeba ještě najdeme něco nového a dobrého, myslím si, že se zdařilo, takže příště víme kam máme jít. Hřensko doporučuji... stropy... stropy a stropy :-)

7 komentářů:

Houba řekl(a)...

Dost dobrý i když mi tam chybí nějaká ta čísla, bez nich jsem bezradný, jak víš :o)
A nepoznal jsem z fotek, kdo je bušič v bílé mikině. Snad Hedgehog v novém sestřihu??

Jar. řekl(a)...

O čísla přeci nejde... jde o pohyb... :-) A trefa... nový sestřih mám, udělal jsem si ho sám kdesi v jedné hospodě asi kolem druhé ranní... :-) Mazec.

Anonymní řekl(a)...

Konečně zas skály,žes nedal vědět.
Tu hranu u nýtový stěny si taky pamatuji a to vpravo je docela těžký,né?
Na Žížale se to jmenuje-Tančící žížala a fakt nevím,mě to tenkrát přišlo tak kolem 7C?
Že to nedal ani Ondra? není tam něco odlomený,,budu to muset co nejdřív(sobota,co Houbo?)omrknout,sem zvědav i na Řitní nádheru:)
jo a projektů(stropů)je tam fakt třiprd.. :-))
Jardo,je na Sněžníku,mezi šutry ještě sníh?
čermy

Houba řekl(a)...

2 č: Já bych mohl až příští týden, klidně i odpoledne. Tenhle víkend nemůžu slíbit, mám to nabitý. Třeba se skulina najde, ale nejde to naplánovat..

2 Jar: Jason Kehl, dobře ty! :o)

Jar. řekl(a)...

Na Sněžníku je ještě hodně sněhu asi i na Modříně... Labák je teď nejlepší... včera jsme byli taky v Hřensku a dělali jsme samý novinky... suprový lahůdky!

Houba řekl(a)...

2 Jar.: Pusť taky ňákej chlup do CAO News, more né..

Anonymní řekl(a)...

Hlásím,že na Modříně už to jde,aspoň dnes bylo parádně:)
Sněhu pomálu,tření dobrý.
Na nový Hřensko se těším.
č.