neděle 2. srpna 2009

Bouldrování na Maxičkách 01

Jestli si někdo myslel, že jsem už umřel, tak se skoro trefil :D

Z ničeho nic mne lezení, jenž bylo vždy pro mne ta pravá a největší láska nějak přestalo bavit.
Začal jsem jezdit na Wakeboardu a dělal spoustu jiných věcí, každopádně stará láska nerezaví a tak se stalo, že když do kempu jedné sobotní noci dorazil Venca Štefan, jeho lezecký elán mne nějak do slova pohltil a domluvili jsme si na nadcházející den bouldrovýlet na Sněžník.

Ráno u snídaně, tak jak už to většinou bývá jsem náš plán přesměroval o kousek dál a to na Maxičky. Poslední dobou tam teď směruji většinu svých výletů. Na jednom z posledních průzkumů jsem tam narazil na jeden malinký sektůrek a právě na ten jsme vyrazili.



Byl dost parný den, celkem dusno, věděl jsem, že tam bude svítit slunce, ale když jsme dorazili k bouldrům byli jsme oba mile překvapeni krásným klimatem který tam vládl, šutry se nachází v lese a pod stromy se nacházel příjemný stín, ne že bychom se nezapotili, rozhodně jsme se potili méně než kdybychom lezli kdekoli jinde.



Očistili jsme dva šutry a vylezli na ně co se dalo, samé lehké věci, poté jsme se přemístili o kousek dál k nádhernému strůpku, ten jsme také nenechali zarostlý a podařilo se nám na něm přelézt dva krásné a ne moc těžké směry.





V co nejbližší době se tam chci vrátit, očistím tam ještě 3 bloky a poté sem do nového článku přihodím Info a topo.


9 komentářů:

Houba řekl(a)...

Tý vole!
Neumřel..

Houba řekl(a)...

To videjko je moc pěkný! Máš novou mašinku, že jo?

Jar. řekl(a)...

Kamerku mám půjčenou a videiko je jen taková rychlovka :-) Vůbec jsem při tom bouldrování nevěděl, že mám rozdrcenej jeden prst, zjistil jsem to až včera. Jsem zvědavej jak se to vyvrbí...

Houba řekl(a)...

Je vidět, že jedeš pořád na plný plyn a na ztráty nehledíš :o)
Ať se prst hojí.

Honza řekl(a)...

...parádní článek, díky. Jsem sobecky rád, že to má někdo v téhle sezóně s lezením podobně. Po delší době jsem zjistil, kolik má člověk možností když "neplýtvá čas" lezením... :-)

Houba řekl(a)...

A Bouldering na Maxičkách 02 nebude?! Už je čas, pane profesore, už je čas!

Anonymní řekl(a)...

sakra... no jasny ze bude, ale zitra jedu do chorvatska, tak az se vratim.

Houba řekl(a)...

Tebe jak člověk nepopožene... :o))
Užij si Chorvatska!

Anonymní řekl(a)...

a je to za mnou:-) perfektní video , chci tam.