pondělí 19. ledna 2009

Druhá Harlemská přestřelka.




Na prvních závodech v tomhle Rosťovo podniku jsem se docela slušně vyřídil a to i přesto, že nemám rád lezení na umělých stěnách. Však bavilo mě to a tvrdil jsem že by to chtělo pořádat každý měsíc aspoň jednou, načež Rosťa odvětil : "tak nějak bych to chtěl".



Uběhl nějaký ten čas a bylo tu další, druhé kolo Harlemské přestřelky. Zprvu jsem chtěl jet, pak zase že ne e a nakonec na poslední chvilku, zhruba hodinu a půl před závody se rozhodlo že jo o.



Na přestřelku jsem nevyrazil dostatečně ozbrojen, to jsem zjistil hned na začátku kdy jsem se snažil přestřílet dva nejtěžší bouldry oba za 7b+, zkrátka jsem se na nich neúspěšně rozstřílel během čtvrt hodiny a podle zbylé munice mi bylo jasné že jsem dostřílel.



To se potvrdilo během následujících pěti minut v kterých se mi podařilo několikrát vyklonit se (v lehkém bouldru)  z kolmé stěny do převisu a v ten moment mi začaly vypadávat zbraně z rukou. Pak už jsem jen kombinoval bouldrovku s barem a chodníkem před domem.



Přesto že jsem nic nevylezl, krásně jsem si zabouldroval a náramně se oddělal a o to mi přeci šlo.



Za chlapáky to vyhrál Rambáč...



Za ženský vyhrála Edita...

Foto : Píno
Více fotek v galerii Pod Císařem a na Rajčeti.

5 komentářů:

Houba řekl(a)...

Teda ty jedeš. Ještě jsem nesmyl všechno mg z ráfů a už report.
Dobrý!!
:o)

Jar. řekl(a)...

Chy chy, ale vy na ÉCéčku nějak spíte, né?

Anonymní řekl(a)...

Pěkný!
Příště už doufám dorazím.
čermy

Anonymní řekl(a)...

Čuzz Ježoure hele na kdy teda vidíš to Turecko???Což?:)Jinak to tam máte pěkný.
Pítrs

Anonymní řekl(a)...

Jo tady máš na mě číslo: 605033019
Pítrs